streda 1. augusta 2018

Inšpiratívne ženy 2: Andrea - písmenkový kreatívec s pestrofarebnou mysľou

Keď si v mysli predstavím Andreu, počujem šum mora a pomaly sa vlniacu vodnú hladinu. Neviem prečo ani ako to vzniklo, skrátka je tým človekom, vedľa ktorého by ste chceli len ticho sedieť a počúvať, ako dýcha, pretože je jedna z tých, pri ktorej ticho nie je vôbec rušivé, práve naopak. Pokojná duša s pestrofarebnou mysľou, takto Andreu vnímam. Je talentovanou fotografkou a s písmenkami narába neuveriteľne originálnym spôsobom. Pozri si určite jej hru so slovíčkami v projekte peacemenka na Instagrame. :)




1. Čo by robila Andrea v ideálnom svete?
Žila by pri mori, počúvala vlny, písala básne a tešila sa z toho, že žije. V ideálnom svete by mala pokoj na duši, ktorý jej jej najväčším životným snom.

2. Ak by si mala všetkým ľuďom odporučiť len jednu knihu, aká by to bola?
Bola by to kniha Nová Zem od Eckharta Tolle. Je to neuveriteľne transformačné dielo, ktoré čerpá z múdrostí evanjelií, prednášok jedinečného mysliteľa OSHA a Tolleho životnej múdrosti. Je jemnou a zároveň radikálnou pomocou pre všetky duše, ktoré majú stále pocit, že niečo v ich živote nie je tak úplne v poriadku, ale nevedia čo to je.

3. Z čoho máš strach?
Z apatie. Z chvíľ, kedy nemám pocit, že chcem umrieť, ale nechcem žiť. Mám veľký strach z tohto odpojenia od prirodzenosti bytia, ktorým dnes trpí veľmi veľa ľudí. Ako by Kundera asi nepovedal, mám strach z neznesiteľnej ťažkosti bytia.


4. Čím si chcela byť, keď si bola malá? Kým chceš byť v súčasnosti?
Chcela som byť spisovateľkou a stále chcem byť spisovateľkou. Deti sú najmúdrejšie, lebo sú napojené na svoju cestu a zmysel života. Ja som z nej nachvíľu tiež trocha zbočila, ale dúfam, že sa mi podarí naskočiť späť. Ako dospelí sa všetci troška zbláznime skrze naše ego a potom sa postupne vraciame k tomu dieťaťu vo vnútri.

5. Čo považuješ za najlepšie rozhodnutie svojho života?
Samoštúdium o zdravom stravovaní, cvičení a alternatívnych spôsoboch zlepšovania zdravia. To je pre mňa nad zlato.

6. Ak by ťa malo vystihnúť len jedno slovo, aké by to bolo?
Rieka

7. Čo ťa v živote najviac inšpiruje?
Prejav nezištnej ľudskosti, úsmev, láska, západ slnka, more, úzke uličky v mestách, letiská, inštrumentálna hudba, Bukowskeho básne, šálky na cappuccino, cappuccino, plniace perá, čokoláda, písací stroj.

8. Verím vo...
Vesmír

9. Deň alebo noc?
Kedysi noc. Teraz deň. Cez deň sa mi ľahšie žije v prítomnosti. V noci ma to ťahá inam.

10. Charakterizuj svoj vzťah k literatúre. Čo pre teba znamená?
Neprežila by som bez nej. V ťažkých chvíľach som mala často slová ako najplnohodnotnejšiu spoločnosť a v slovách som sa aj neskôr našla po kreatívnej stránke. Slová poskladané správnym spôsobom a s hlbším zmyslom sú božsky nádherné. Ako hudba.

11. Keď zavriem oči, vidím....(doplň)
Pole s obilím.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára